OM FORENINGEN

HVEM ER VI?

Yngre Jurister Fyn er en forening for alle med en cand.jur. eller en cand.merc.(jur.), og som har en relation til Fyn.

Efter vores mening er man "yngre", så længe man selv synes. Det betyder i praksis, at vi ikke tvangsudmelder folk, når de når en bestemt alder. Man er velkommen i foreningen, så længe man har lyst.

Vi stiller heller ikke strenge krav til det geografiske tilhørsforhold. Alle er velkomne, hvis de selv mener at have en forbindelse til Fyn - privat eller professionelt.

Foreningen har først og fremmest et socialt sigte og afholder ca. 10 store og små arrangementer om året.

Årets to største begivenheder er foreningens traditionsrige julefrokost og den mindst lige så vigtige sommerfest.

De fleste af arrangementerne har dog blot karakter af et uformelt møde over en fyraftensøl på en rolig beværtning i Odense.

Lejlighedsvis afholdes også arrangementer med et snert af fagligt indhold.